piatok 28. októbra 2016

DM box


Ahojte, vitajte pri novom článku. Pred viac ako mesiacom, deň po mojich narodeninách som sa na facebookovej stránke DMky dozvedela, že som vyhrala ich dm box. Samozrejme som sa potešila, veď každého poteší, keď sa mu podarí niečo vyhrať. Bola som ale veľmi zvedavá, čo sa v boxe nachádza, pretože som netušila čo v ňom bude. Dodanie boxu bolo trochu zdĺhavejšie, pretože tam viac výhercov písalo, že už boxík majú doma a ja po troch týždňoch stále nič. Tak som im teda napísala e-mail, že kedy môžem box čakať, ale žiadna odpoveď. Tak som im písala rovno na fb stránku a nakoniec vysvitlo, že môj e-mail našli v spame. Tak sa všetko vyriešilo, boxík mi poslali a ja sa teším z neho ešte stále, veď pozrite ten krásny dizajn. Ale poďme sa pozrieť, čo sa v ňom nachádzalo. 


Ako prvé ma zaujali tieto dva produkty na vlasy od značky Balea. Ja sama som si ešte dávnejšie kupovala podobný šampón a kondicionér. Šampón by mal oštreovať a vyživovať poškodené vlasy. Obsahuje pantenol, ktorý chráni vlasy a pokožku hlavy pred vysušením. Balzam vhodný pre normálne a suché vlasy. Tiež obsahuje pantenol a aloe vera. Najviac sa mi ale páči, že ani jeden produkt neobsahuje silikóny, takže ich neskôr určite využijem. 


Ako druhá mi očí udrela táto sprchovacia emulzia zázvor a citrón. Jemne čistí a chráni pokožku pred vysušením. Už som ho stihla raz vyskúšať, ale zatiaľ ma nejako extra neohúril. Ale vonia celkom príjemne a sviežo. Balea deodorant nie je pre mňa žiadna novinka. Presne taký, len s inou vôňou som práve pred výhrou posunula mamine, pretože ja som s ním spokojná nebola. Nie som si ale istá, či to bol tiež deodorant alebo antiperspirant. Zanechával biele stopy a preto som tento deodorant zatiaľ nevyskúšala. Ale ani tá vôňa ma nejako neláka. Výhoda je, že neobsahuje hliníkové soli. 


Ďalší produkt, ktorý je pre mňa veľmi známy je telová emulzia "kvetinový sen". Túto emulziu ale s vôňou malín a citrónovej trávy mám aj ja doma. Je veľmi riedka, ale za to sa rýchlo vstrebáva. Tiež ju moc nevyužívam a preto túto podarujem asi niekomu na Vianoce. :-D Ale musím povedať, že mi vonia viac ako tá moja malinová. 


Potešila som sa aj laku od she, pretože má úžasnú farbu. Vždy som sa lakom od she vyhýbala, myslela som si, že sú oničom. Hneď na druhý deň som ho vyskúšala, stačila mi jedna vrstva a dokonca aj výdrž má slušnú. Farba je skvelá na jeseň, takže určite ho ešte využijem. Môžem len odporučiť. Rúž má tiež krásnu farbu, ale pigmentácia je dosť slabá, čo je škoda. 


Páči sa mi, že DM mysleli aj na mužov, takže čosi môže využiť aj priateľ. Pravdepodobne ale využije len sprchovací gél Alverde s morskými minerálmi a výťažkom z rias. Má príjemnú sviežejšiu vôňu. Vodu po holení s pantenolom a bisabololom (tiež neviem čo to je :D) pravdepodobne tiež niekomu darujeme na Vianoce, pretože priateľ je verný Nivei. :-)


V boxíku sa tiež nachádzal takýto DM hrnček a v ňom tri farebné makrónky, ktoré sme ale hneď zjedli. Predtým som makrónky nikdy nechutnala, no moc mi ani nechutili. :-D Ale inak balík veľmi potešil a ďakujem. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára