utorok 18. októbra 2016

Balea Perly do kúpeľa


Máte radi horúci kúpeľ? Často si ho doprajete? Ja veru áno, a preto aj rada skúšam niečo nové, čo by mi obyčajný kúpeľ nejako spestrilo. Najnovšie som vyskúšala perly do kúpeľa od značky Balea. Tieto perly môžete vyhrať aj v giveaway, takže ak sa Vám zapáčili, určite sa  zapojte. :-) 

Perličky sú zabalené v jednoduchom  obale. Ak ste si všimli, takmer v dolnom pravom rohu je taký krúžok, cez ktorý môžete vidieť, ako perly vyzerajú. Ja som si ich najprv v drogerii ani nevšimla, až doma. :-D Sú to také mini perličky tmavej fialovej farby. 


Perly sú s nôňou vanilky a čiernej orchidey. Po otvorení som necítila takmer žiadnu vôňu, až keď som ich nasypala do vody. Vtedy sa krásne rozvoňali a ja som sa vyžívala v takej sladkej, kvetovej vôňi. Naozaj zvláštna, ale veľmi príjemná vôňa. Dokonca ju cítim ešte aj v obale po troch dňoch, po otvorení. 


Zloženie s obsahom urey a hodnotným avokádovým olejom podporuje pri kúpaní príjemný, jemný a ošetrený pocit na pokožke.

Použitie je  jednoduché ako pri používaní soli do kúpeľa. Obal otvoríte, perličky vysypete, rozpustia sa, rozvoňajú a vodu zafarbia na krásnu fialovú. Ja som z nich veľmi nadšená, dostala ma ich vôňa a tá farba, takže určite ešte po nich niekedy siahnem. :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára