sobota 22. októbra 2016

TAG


Tvoj najobľúbenejší citát a prečo je to práve on.

"Všetko sa deje z nejakého dôvodu." a "Život za sebou nenechá nevyrovnané účty. Vráti späť všetko, či už zlé alebo dobré." Nedá sa vybrať len jeden, pretože tieto dva sú pre mňa top. Prvý, proste, vždy sa niečo stane z nejakého dôvodu. Vždy, keď sa mi niečo stane, a nerozumiem, prečo sa to muselo stať, tak o nejaký čas neskôr sa stane zasa niečo, čo tomu dá zmysel a vtedy si poviem, že všetko sa deje pre niečo. A druhý sa mi tiež viackrát potvrdilo, že keď niekto niečo urobil, tak sa mu to po čase vrátilo...dokonca viacnásobne by som povedala... Takže verím na karmu. 


Ktorú rozprávku/film si mala rada keď si bola malá?
Najradšej som mala Elá Hop... už si teraz ani poriadne nepamätám o čo tam išlo, o čom to bolo, ale viem, že ich som sledovala vždy. :-D 


Akú vec/vlastnosť musí mať človek s ktorým si vo vzťahu aby si bola spokojná?
Musí byť jednoznačne úprimný. Bez toho to proste nejde. Mala som vzťah, kde boli samé klamstvá, tajnosti, či už menšie alebo väčšie. Proste bez úrpimnosti nie je ani dôvera. Pretože ak len raz zistíte, že vám ten človek klamal, tak máte vždy v sebe ten pocit, že neviete či mu nabudúce môžete veriť alebo nie. Či hovorí pravdu alebo nie. A samozrejme vernosť. To tiež nemá zmysel, ak tam vernosť nie je. 

Existuje niečo čo by si nikomu neodpustila, ak by ti spravil?
Ak by ma niekto veľmi zranil, zradil... hm... ťažko povedať. Záleží od situácie, od toho kto by mi to spravil... Ale keď si vezmem predchádzajúcu otázku a odpoveď, tak aj tu poviem, že nevera. 


Veríš v osud?
Verím. A verím tomu, že osud bol ten, ktorý nás dvoch spojil. (mňa a priateľa)  :) A karma mi ho priniesla do života. Konečne mi poslala poriadneho dobrého chlapca. :-D 

Chcela by si vrátiť minulosť?
Nechcela. Všetko je tak, ako malo byť. Aj keď, keby som mala vtedy viac rozumu, tak by som určite zmenila jednu vec. :-D 

Myslíš, že je na svete spravodlivosť?
Veľa krát nie je. Keby spravodlivosť bola, tak by tento náš svet vyzeral úplne inak. 

Si veriaca?
Nie. 

Myslíš si, že bohatí sú spokojnejší než chudobní?
Určite. Aspoň v niektorých veciach to majú jednoduchšie. Nevravím, že byť bohatší znamená byť šťastnejší, ale určite to majú v niektorých prípadoch oveľa jednoduchšie.

Prvú knihu, ktorú uvidíš, otvor na strane 136 a napíš prvú vetu. 


" Otec povedal Hnerymu, že mu je ľúto, ale už sa rozhodol." :-D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára