štvrtok 13. októbra 2016

Kozmetický TAG

Tvoj najobľúbenejší produkt, ktorý potrebuješ mať denne na sebe? 
- antiperspirant a ak niekam idem, tak aspoň riasenka

Aký je tvoj najobľúbenejší eshop s kozmetikou? 
- notino.sk, krasnakazadyden.cz alebo krasotika.sk

Používaš TOP vychytávky od blogeriek?
- Catrice korektor a suchý šampon Batiste

Aký je tvoj najobľúbenejší kus z dekoratívnej kozmetiky?
- momentálne farba na obočie od Milani

Aké sú tvoje najpoužívanejšie produkty?
- farba na obočie, riasenka, korektor, transparentný púder, lícenka

Aká je tvoja najobľúbenejšia kozmetická značka?
- nemám jednu obľúbenú. Z každej mám rada nejaký iný produkt. Ale také naj čo doma mám sú Jordana rúže, zapáčila sa mi Milani, potom Essence a Catrice sú celkom fajn

Ako často striedaš laky na nechty?
- nie tak často. Väčšinou mám len priesvitný Evelin 8v1

Maľuješ si prvé oči alebo tvár? 
- podľa toho ako sa idem namaľovať. Najprv si dám krém, potom maľujem obočie, mihalnice, korektor a nakoniec púder.

 Nosíš make up, keď si doma alebo s rodinou?
- keď som doma, tak ani nie... ale skoro každý deň idem niekam aspoň do obchodu, tak si dávam aspoň riasenku a doupravujem obočko

Čo ty a spolupráce? Ako to vnímaš na blogoch? 
- ja sama spolupracujem, takže to vnímam tak normálne. Rada potom porovnávam aj skúšané produkty, ktoré mám s inými blogerkami, ktoré majú s nimi tiež skúsenosť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára