pondelok 10. októbra 2016

Balea krémový peeling


Bez peelingu na tvár by som sa asi ťažko zaobišla. Aspoň raz za týždeň až dva ho moja pleť potrebuje. Zbaviť sa všetkých nečistôt, odumretých buniek z pleti. Najnovší peeling, ktorý mi doma pribudol je tento krémový od značky Balea. S krémovým peelingom som doteraz skúsenosť nemala, ale môžem povedať, že to bola celkom dobrá kúpa. 

Peeling zjemňuje pleť, obsahuje minerálne jemné peelingové čiastočky, ktoré obsahujú lávové horniny. Komplex s obsahom striebra pomáha predchádzať tvorbe nečistôt. Krémové zloženie s olejom z marhuľových jadier pomáha zachovať prirodzenú hydratáciu pleti. 


Balenie je jednoduché, praktické, ako väčšina baleáckych obalov. Samotný peeling vonia celkom príjemne a sladko, avšak obsahuje niečo, čo môjmu nošteku príliš nevonia. Krém je bielej farby a keď ho nanesiete na pleť, cítite v ňom také malinké čiastočky ako piesok. Keď si ním už peelingujete pleť, môže to byť trochu nepríjemné, pretože aj keď sú čiastočky maličké, za to sú dosť drsné a citlivej pleti by asi neurobili práve najlepšie. Ja s ním pracujem tiež veľmi jemne, pretože mám potom pocit, akoby som si z tváre drhla kožu. Ale pokiaľ s ním pracujete naozaj veľmi jemne, tak zanechá pleť pekne vyhladenú, vypeelingovanú, čistú, prekrvenú. 


Aplikácia je taká ako pri ostatných peelingoch. Navlhčíte si pleť, nanesiete peeling, jemne masírujete po celej tvári a zmyjete. V návode píšu, že by sa mohol používať 1-2 krát za týždeň, no ja si myslím, že tento peeling stačí použiť maximálne raz za týždeň. Na častejšie použitie by som odporučila nájsť si nejaký jemnejší peeling. :-) 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára