utorok 27. decembra 2016

Vianoce 2016

Vitajte pri novom článku. Tento mesiac sme mali nie len Vianoce, ale ja som oslavovala ešte v prvej polovici decembra meniny a preto som tieto dve veci spojila do jedného čláánku, v ktorom Vám ukážem, aké dary som dostala aj na Vianoce aj meniny. Myslím, že tento rok bol Ježiško naozaj štedrý a každý darček ma moc potešil a som za ne veľmi vďačná. Tiež verím, že ste si Vianoce užili naplno, v pokoji a zdraví. 


Už dlhšie som sa obzerala po knihe Miluj svoj život a konečne sa ku mne dostala. Za túto knihu ďakujem môjmu drahému a za druhú jeho sestre. Vyzerá naozaj zaujímavo a verím, že ma bude baviť. Mám rada aj motivačné knihy aj takéto s erotickejším nádychom. :-D 


Od priateľa som dostala ešte takúto krásnu ružičku. Tá ma poteší vždy, či mi ju daruje na meniny, narodeniny, nejaké naše výročie alebo len tak. Milujem, keď dostávam kvety. A keďže po trištvrte roku nám domov do kuchyne konečne pribudol aj stôl (:-D), tak som veľmi chcela, že si na stôl kúpime vianočnú ružu. Neviem, či ma nejako vesmír vypočul alebo čo, ale ešte pár dní pred meninami som vianočnú ružu dostala aj priateľovej mamy, takže som to vôbec nečakala a o to väčšiu radosť som z nej mala. Bola krásna, veľká, bohužiaľ stále opadáva a už myslím, že dlhšie ako do konca roka nevydrží. :-( 



Od priateľových rodičov som ešte dostala čokoládu, čaj a sviečku, ktorá mi už ale tiež zachvíľku dohorí. 


Tak a dostávame sa k Vianočným darčekom. Takže pekne postupne, od rodičov som dostala bambusové ponožky a jedny také ozaj hrubé ponožky, ktoré sú ideálne na zimu a ešte aj protišmykové :-D , náhrdelník a čiapku, ktorú mamina ale ešte nestihla dokončiť. Chýba jej brmbolec. :-D Ale to sa dorobí... 


Od priateľa som dostala ďalšie dve knihy, od tej istej spisovateľky, ktorá napísala aj Miluj svoj život. Presne vedel, že ich chcem, a kde ich má zháňať, lebo sme ich spolu pozerali na bazoši. :-D ale to je jedno, aspoň ušetril. :-D ďalej som od neho dostala tiež sviečku, ktorá mení farby, už som jednu takú mala, ale tiež dochádza, potom chlorellu (kto nevie, čo je to, nech si vygoogli. :-D), a nakoniec ešte hrnček, ktorý som raz objavila v Pepcu a hneď som si ho chcela kúpiť. No vraví mi, že nechaj ho tam, nech ti mám čo dať na Vianoce. Tak reku oukey, ale aj tak sme preňho išli skôr, lebo som sa bála, že ho vypredajú, no dostala som ho až na Vianoce a takú mám z neho radosť. Mňa proste poteší fakt maličkosť. No ale povedzte, nie je rozkošný? :-D 



Od priateľových rodičov a jeho sestry som dostala šampón a sprchový gél od Natura Siberica, čo je super, lebo som od tejto značky chcela už niečo vyskúšať a tiež antiperpirant Adidas, plus ponožky, ktoré sa vždy zíjdu. 


A spoločne sme od nich ešte dostali do bytu hodiny, fotorámik v tvare srdca, ktorý nám už aj s našou fotkou zdobí chodbu, nádobu na čaj (netuším ako sa to volá) a kefky curaprox, tiež sa vždy zíjdu. :-D 


No myslím si, že som musela celý rok poslúchať, lebo som dostala naozaj krásne darčeky a fakt mi urobili radosť, za čo som stráášne vďačná všetkým. A aký bol Váš Ježiško, čo pekné ste si našli pod stromčekom a ako ste prežili vianočné sviatky? :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára