utorok 1. augusta 2017

Spotrebované #3

Krásny deň prajem. Máme tu ďalších spotrebovancov za posledné obdobie. Je ich síce viac, ale vybrala som tie, s ktorými som bola celkom spokojná a chcem sa podeliť a o moje pocity z nich s vami. Všetky produkty nájdete aj na e-shope notino.sk


Po skúsenosti s ružovou vodou som chcela na pleť vyskúšať aj nejakú inú pleťovú kvetinovú vodu a vybrala som si túto Lemon Tea Tree od Saloos. V tomto som ostala verná prírodnej kozmetike a väčšinou teda aj vyhľadávam prírodné produkty. Tento produkt je veľmi príjemný, má osviežujúcu vôňu, ktorá sa hodí práve na leto. Je vhodná pre mastnú, problematickú pleť. Zabraňuje tvorbe  zápalových ložísk a ukľudňuje akné. Môžete ho ale použíť aj na vlasy, čo som ja sem tam využila po umytí.


Ďalším zaujímavým produktom od značky Saloos je tento hydrofilný odličovací olej Argan Revital. Tiež nie  je  u mňa novinkou, pretože prvý olej som mala s granátovým jablkom, ktorý voňal tiež krásne a sviežo. Tento bol tak isto, ako aj ten predtým skvelý a svoju prácu vykonal na 100%. Odlíčil pleť, aj vodeodolné produkty. Plus ale pokožku zvláčňuje, omladzuje, pôsobí priaznivo na tvorbu kolagénu a obsahuje vitamín A,F, E, lecitín , esenciálne mastné kyseliny a antioxidanty.


Mojim obľúbencom je tiež táto ovsená regeneračná kúra na vlasy od Weledy, ktorá mojim vlasom vrátila silu a zdravie. Je to naozaj skvelá kúra a určite odporúčam minimálne vyskúšať. Vlasy sú po nej krásne hebké, navráti im vitalitu, proste úplne ich zregeneruje. Samozrejme nečakajte zázraky po prvom použití, to nie...ale po nejakom čase sa výsledky dostavia.


A posledným produktom na dnes je sprchový gél Palmolive s vôňou jahody. Je to asi ten najvoňavejší sprcháč, aký som kedy mala. Naozaj voňal veľmi sladko, ale zároveň sviežo, nádherne, ale zasa nie vtieravo. Dobre penil, aj keď to u mňa nie je až také dôležité, pretože napríklad pri takých prírodnejších sprcháčoch je tá penivosť niekedy o dosť menšia. Sprcháč zanechal voňavú celú kúpeľňu a aj ho teda na pokožke po kúpaní ešte dlho cítiť. 

1 komentár:

  1. Tú Lemon Tea Tree pleťovú vodu od Saloosu chcem vyskúšať :) rovnako aj odličovací olej, som zvedavá :D

    OdpovedaťOdstrániť