streda 22. marca 2017

Moja starostlivosť o vlasy - Jar 2017 | šampón Natura Siberica


Neviem ako je to u vás, no ja mávam obdobia, kedy používam dlhšie šampóny od tej istej značky, ale pritom tie šampóny mením. Napríklad som dlho používala šampóny Alverde, vystriedala som ich niekoľko, no najviac mi vyhovoval Nutri-care. Potom som prešla na Milvu a vyskúšala som už šípkový, žihľavový, avokádový či Hair Repair. Tento raz som začala používať šampón značky Natura Siberica, ktorý som dostala od priateľovej sestry ešte na Vianoce. Už dlhšie som chcela vyskúšať niečo od tejto značky a konečne prišiel ten správny čas. A keďže sa mi pomíňali balzamy aj vlasová kúra od Weledy, tak by som privítala aj nejaký kondicionér k šampónu, nuž aj na to príde raz čas. 

V tomto článku by som Vám rada predstavila produkty, ktoré momentálne používam pri starostlivosti o vlasy práve v tomto období, no keďže ich je celkom dosť (na čo som prišla až pri fotení všetkých tých produktov), tak som sa rozhodla rozdeliť ho na dva články, aby nebol straaašne dlhý. A ešte k tomu práve šampón si zaslúži samotnú recenziu, takže o ostatných produktoch sa dočítate v budúcom článku. :-) Mimochodom, ak Vás tento šampón zaujme, môžete si ho objednať na e-shope notino.sk


Takže, ako som už spomínala, začala som používať šampón Natura Siberica na poškodené vlasy. Jemne ich čistí, hydratuje, posilňuje. Vyživuje a regeneruje, príjemne vonia a páči sa mi hlavne balenie šampóna. Zaujímavý je ten vrchnáčik, ktorý zatlačíte a tým sa vám otvorí a môžete si ho dávkovať, koľko potrebujete. Mne sa zdá, že trochu menej pení, ale to sa mi stalo u väčšiny šampónov, odkedy som začala používať prírodnejšie šampóny. 

Neobsahuje laurylsíran sodný a parabény, ktoré dráždia pokožku hlavy a poškodzujú jej ochranu.
Neobsahuje ani ropné výrobky, silikóny, umelé farbivá. Peniaci základ tvoria prírodné aminokyseliny a vonné zložky neobsahujú alergény.

Tiež má veľmi zaujímavé zložky v zložení, ktoré som pravdupovediac ešte asi v žiadnom šampóne nevidela. Obsahuje rozchodnicu ružovú, ktorá obsahuje účinné zložky: rosavín, rosarin a rosin. Tieto liečivé zlúčeniny sú koncentrované iba v Rhodiola Rosea sibírskeho pôvodu, pretože extrémne klimatické podmienky podporujú ich tvorbu.

Olej z limby sibírskej obsahuje veľké množstvo vitamínu E, ktorý má antioxidančný účinok a vitamínu P (rutín), ktorý spevňuje kožu a stimuluje procesy obnovy.

Korene Mydlice lekárskej obsahujú veľké množstvo saponínov, blahodárne pôsobia na pokožku a vlasy. Mydlica lekárska podporuje hĺbkové čistenie kože, neporušuje jej prirodzenú ochrannú vrstvu, hydratuje a zmäkčuje kožu.


Olej z altajského rakytníka vďaka vysokému obsahu vitamínu C podporuje urýchlenie regeneračných procesov.
Koreň puškvorca obyčejného obsahuje éterický olej, kyselinu askorbovú, škrob, triesloviny. Výťažok z puškvorcového koreňa má baktericídne vlastnosti, podporuje rýchle hojenie pokožky, tonizujú pokožku, zabraňuje vypadávaniu vlasov. 

Plody dráča sibírskeho obsahujú až 15 % vitamínu C. Extrakt dráča sibírskeho podporuje regeneráciu pokožky, stimuluje syntézu kolagénu, zvyšuje tonus. 

Extrakt z pamajoránu obyčejného napomáha hojeniu tkanív, zabraňuje zápalom, mäkko čistí kožu, pomáha pri vypadávaní vlasov a v boji s lupinami.

Extrakt z lopúchu väčšieho je jedným z najlepších prostriedkov pre spevnenie vlasov. Aktivizuje ich rast, tonizuje kožu hlavy, zabraňuje vypadávaniu vlasov.

Tak čo poviete? Zapáčilo sa Vám zloženie tohto šampónu? Podľa mňa stojí za to ho aspoň vyskúšať, či vybrať si nejaký iný od tejto značky. Ja som si pri prezeraní ďalších šampónov našla hneď niekoľko, ktoré by som rada vyskúšala. 

6 komentárov:

  1. Na značku Natura Siberica som natrafila v lekárni a mám od nich šampón aj kondicionér a neviem si vynachváliť. Je pravda, že je to trošku drahšia kozmetika, ale určite kvalitná. :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tú značku Natura Siberca vôbec nepoznám,ale asi by sa mi zišiel :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O značke som už počula, no nič som od nej ešte nemala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tieto produkty nepoznám. Ja používam bud keratín alebo Milvu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten šampón som chcela vyskúšať už dlhšie ♥

    * Giveaway *

    OdpovedaťOdstrániť