sobota 1. júla 2017

Spotrebované #2

Po fakt dlhom čase Vás znova zdravím a vítam novým článkom. Vyše mesiaca som nepísala... čo je dosť. A pritom by aj bolo o čom.. No vždy, keď som mala chvíľu času, aj mi napadlo veľa krát, že idem napísať článok... no nikdy som sa k tomu nedokopala. A konečne až teraz a to pri spotrebovaných produktoch. Najprv som chcela pridať iný článok, alebo možno aj niečo z môjho života, čo sa za ten čas zmenilo, čo som zažila a podobne, ale to si nechám na neskôr. Dosť bolo kecov, poďme na to.... 


Superhrydratačná textilná maska Garnier - celkom fajn produkt, ideálny na relaxovanie. Nanesiete na tvár a úplne najlepšie je, ak si potom ľahnete. Ja mám vždy pocit, že mi maska spadne :-D ... ale ešte sa mi to nestalo. Jedine, čo mi trochu prekáža je, že sa akoby odliepa od brady alebo teda od spodku brady pri krku... a druhá vec, čo mi na začiatku trochu prekáža je, že je strašne studená, keď si ju dávam na tvár. :-D Čo je síce super v teplých dňoch, ale cez zimu som z nej mala  normálne zimomriavky, čo ma schladila. Inak je na pleti príjemná, raz za čas je fajn takto dopriať pleti hydratáciu a zrelaxovať. 


Za ten čas čo som neblogovala sa mi doma nahromadili tieto tri suché šampóny Batiste a všetky v jednom prevedení... Ja nemám problém ani s jednou vôňou, pretože skôr je pre mňa dôležitejšie to, čo to s vlasmi spraví a že zamaskuje mierne mastné vlasy, preto je to skvelý pomocník a záchranca. Väčšinou si vlasy umývam každý druhý deň, no občas sa stane, že už na ten druhý deň poobede vyzerajú o čosi horšie a vtedy potrebujú trochu pomôcť... :-) 


Catrice transparentný púder bol tiež dobrý produkt, avšak tá aplikácia mi po čase začala prekážať. Všade sa sypal a proste všetko bolo od neho... a tiež sa mi zdá, že na to, že je transparentný, tak mi trochu "bielil" tvár po makeupe a tak som bola ešte bledšia než naozaj som a ja som teda dosť bledá. :-D Síce som ho vypotrebovala, ale viac si ho nekúpim. Momentálne používam Rimmel a ten je aj lacnejší a aj mi lepšie vyhovuje. 


Za posledný polrok alebo rok som si veľmi obľúbila Zendium pasty. Síce som sa k nim dostala vďaka giveaway, ale som za to rada... Sú super, každý si môže vybrať tú svoju, pasty sú príjemné a vôbec neštípu. Odkedy ich používam, tak mi ani ďasná nekrvácajú.. proste super a určite budem používať ďalej... a mimochodom, všetky spomenuté produkty nájdete aj na e-shope notino.sk , kde si môžete vybrať ako zo suchých šampónov, tak aj zo zubných pást a textilných masiek tie svoje naj. :-) 

2 komentáre:

  1. Ten Catrice pudr jsem chtěla zkusit, teď nevím -.-"

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Suché šampony Batiste mám strašně ráda a masku Garnier chci vyzkoušet už fakt dlouho, takže snad v nejbližší době:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť