streda 10. mája 2017

Urobte jej radosť :-)


O pár dní, presnejšie v nedeľu 14.5. bude významný deň - Deň matiek. A tu prichádza na rad myšlienka, čím maminku prekvapiť, obdariť, čím jej urobiť radosť. Ja som mojej mamine zvykla vždy dávať buď nejaký dezert alebo kvietky. Nič prehnané, ale vždy som si na ňu spomenula a potešila ju aspoň takto. Tento rok to bude asi iné, keďže sú rodičia odcestovaní, ale i tak tu mám pár tipov, ako ukázať Vašej maminke, že ju máte radi a že ste si na ňu spomenuli. 


Kozmetika vždy poteší každú ženu. Určite každá z Vás vie, čo práve jej maminka má najradšej. Aký parfém, ktorú značku kozmetiky obľubuje. Ja osobne by som si premyslela, čo má rada moja maminka a podľa toho jej vybrala ten správny darček. Ale taktiež by ju mohol potešiť parfém, napríklad niečo svieže, keďže máme jar a určite väčšina žien rada vymení na jar aj svoj parfém. Tiež sa môžete rozhodnúť pre nejakú kozmetickú sadu, dekoratívnu či inú kozmetiku z e-shopu notino.sk 

Ak Vaša mamina rada číta, tak ju určite poteší kniha. Tu tiež zaleží, aký žáner kníh majú rady Vaše maminy. Ak niečo motivačné odporúčam knihu Miluj svoj život alebo Sila. Ak má rada niečo romantické alebo erotické, tak odporúčam trojdielnu sériu Alfa, Beta, Omega. Ak Vaša mamina športuje, možno by ju potešila kniha o športe alebo fajn by bola aj nejaká kuchárska kniha. 

Skvelým nápadom je tiež  zájsť si s maminou na kávu, pizzu, obed, večeru, na nákupy či do kina na komédiu. Kľudne aj niekam inam, na výlet, nech máte spolu zážitok. Myslím, že aj takto strávený deň matiek by ju určite potešil a aj by ste strávili spoločne deň, porozprávali sa o všetkom možnom akoby ste boli s Vašou kamarátkou. 

A čo teda v prípade ak nebývate s maminou alebo bývate ďaleko od seba? Úplne jednoduché. Aj poslaním peknej pohladnice alebo pozdravu s venovaním ju určite potešíte a myslím si, že oveľa viac ako keby ste jej len napísali na internete či zavolali. :-) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára