streda 9. augusta 2017

Moja super dvojka

Krásny slnečný deň prajem. Dnes som tu s recenziou na dva skvelé produkty, ktoré sa používam takmer každý deň. 

Na začiatok chcem povedať, že nikdy som make up nepoužívala. Samozrejme, mala som ich doma maximálne asi tak dva, pretože aj ja som ich chcela vyskúšať. Väčšinou som stavila na tekuté make-upy. No vždy som radšej použila len korektor na zamaskovanie nedokonalostí, zapudrovala a to bolo všetko. Ale neskôr som prišla na to, že používam korektoru nejako veľa a takmer na celú pleť a to sa mi už teda lepšie oplatí zaobstarať si nejaký makeup. Musím tiež ale povedať, že pleť sa mi zhoršila po vysadení antikoncepcie a už som sa nevedela na seba pozerať. Niekedy je to s pleťou lepšie, inokedy zasa horšie, veď my baby to poznáme. Mňa ale tiež dosť trápia začervenané miesta okolo nosa, brady a podobne. A tak som sa rozhodla, že zájdem do drogerie a popozerám sa, aký výber máme. Najprv som si poprezerala niekoľko makeupov na internete, prečítala recenzie a približne som vedela, ktoré si v drogerií popozerám. Nakoniec som tam strávila dosť veľa času a vybrala som si úplne iný makeup, než pre aký som sa tam vybrala. Vôbec som nevedela, aký odtieň si vybrať, aby mi sedel... Ale nakoniec som sa rozhodla pre tekutý makeup Loreal Paris True Match.


Vybrala som si asi ten najsvetlejší odtieň, alebo možno druhý najsvetlejší a to 1N Ivory, ktorý mi sedí. Ja som dosť bledá, takže si vždy vyberám ten najsvetlejší. Makeup mi krásne zjednotí pleť do jednej farby, takže žiadne fľaky nevidno. To znamená, že makeup má aj veľmi dobrú kryciu schopnosť. Ľahko sa nanáša, roztiera. Ja ho nanášam štetcom, ale vždy ho do pleti zapracujem ešte prstami. Čo je ešte dôležité, aj keď obsahuje oleje, nezanecháva pleť mastnú a taktiež ani pleť vysušuje. Nevydrží síce úplne celý deň, po nejakých 8 hodinách po práci ale vidieť už trošku začervenané miesta, ale určite za to stojí a zatiaľ nemám v pláne ho vymeniť za nejaký iný. Používam ho každý deň, aj teraz v lete a určite si kúpim ďalší. Ešte by som podotkla, že po práci mám v oblasti brady a pri nose ten makeup akoby sa zrazil alebo čo :-D , ale to je možno tým, že by som mala zvoliť lepší podklad alebo iný krém. Inak mu nemám čo vytknúť, som s ním spokojná. Dokonca obsahuje aj SPF 17 :) 


Po nanesení tohto makeupu používam zmatňujúci púder od Rimmel, s ktorým som tiež veľmi spokojná. A pritom stojí len nejaké 3€, čo si myslím, že je úplne skvelé. Mám ho v odtieni 001 Transparent, čiže je znova ten najsvetlejší. Nie je síce transparentný, aj keď podľa názvu by to každý čakal, ale pre mňa je to oveľa vyhovujúcejšie, pretože predchádzajúci transparentný púder mi zanechával až bielu pleť a to ja ako bleduľa naozaj nepotrebujem. :-D Je vhodný aj pre mastnú a problematickú pleť, neupcháva póry, ale tiež po nejakých 7 hodínách je lepšie sa znovu prepúdrovať, najmä v tomto teple, možno že v zime to nebude vôbec potrebné a vydrží celý deň.  Oba tieto produkty nájdete na e-shope notino.sk 

5 komentárov:

  1. Stay Matte púder mám veľmi rada, je to môj dlhoročný favorit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento makeup používam už dlho a je jeden z mojich najoblubeneších. Momentálne ho mám tiež, na leto je ako stvorený.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. True Match je môj miláčik, používam ho stále, iba teraz cez leto som ho vymenila za ľahší tónovací krém, ale už sa neviem dočkať kedy ho opäť budem používať :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Používám úplně stejný pudr a souhlasím, jsem spokojená :)

    LADY LENNA

    OdpovedaťOdstrániť